„Електронний кабінет особи з інвалідністю? – інструкція для користувачів
„Електронний кабінет особи з інвалідністю? – це зручний інструмент від Міністерства соціальної політики України, який дозволяє особам з інвалідністю та їх представникам безперешкодно, не виходячи з дому, здійснити первинну реєстрацію в Централізованому банку даних з проблем інвалідності.
Електронний кабінет особи з інвалідністю дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації (далі – ТЗР).
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:
– доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);
– особам, зареєстрованим в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
– особам, інформація про яких відсутня в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
– можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
– доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг;
– можливість надсилання інформаційних повідомлень з централізованому банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
– проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.
Ознайомитись з інструкцією користувача кабінету особи з інвалідністю на веб-порталі централізованого банку даних з проблем інвалідності можна за посиланням https://bit.ly/3fYI726