A A A K K K
для людей із порушенням зору
Виконавчий комітет Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади
Хмельницька область, Шепетівський район
Офіційний сайт
40220859@mail.gov.ua
тел: 2-10-03; 0979110328

МІНЦИФРИ ПОЯСНИЛО, ЩО ЗАВАЖАЄ ОСТАТОЧНОМУ ПЕРЕХОДУ НА PAPERLESS

Дата: 27.08.2021 15:29
Кількість переглядів: 1358

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що аби режим «без паперів» запрацював в Україні повністю, потрібно реалізувати три речі: масове прийняття цифрових документів у «Дії», запуск електронного документообігу та оцифровка усіх публічних послуг, а також ухвалення низки законів.

Глава Мінцифри у колонці для УП:

«Режим paperless це основа цифрової держави. Коли державні органи не вимагають у вас довідок, посвідчень чи додатків до документів. Чому? Бо вся ця інформація про вас вже є в реєстрах»

Три складові для остаточного переходу у paperless

Цифрові документи

Для переходу у режим «без паперів» необхідне прийняття цифрових документів у «Дії» в усіх українських установах та організаціях. Адже з 23 серпня вони мають таку ж юридичну силу, як і паперові документи.  У Мінцифри працює відділ впровадження, який сприятиме інтеграції електронних документів по усій країні. 

Переведення усіх послуг в онлайн і електронний документообіг

Мінцифри розробляє нову універсальну систему електронного документообігу між державними органами. Також відомство працює над впровадженням електронних пенсій, субсидій, соцдопомоги, податків та комплексною електронною послугою для підприємців (як єМалятко для батьків). За півтора року роботи Мінцифри перевело в онлайн 70 послуг.

 Закони для впровадження режиму «без паперів»

Окрім наявного закону  про paperless, потрібно ще ухвалити закон «Про публічні електронні реєстри», над яким Мінцифри працює. Усі держреєстри поєднають системою «Трембіта» для обміну даними. Тому українцям не потрібно буде збирати паперові документи, бо відомства зможуть отримати їх самостійно.

Щоб дані були у безпеці Мінцифри створить національний центр резервування даних – «державну хмару». А для підтримки paperless створили спеціальний портал з інструкціями щодо роботи та використання цифрових документів.

Нагадаємо, 17 червня, Верховна Рада у першому читанні затвердила законопроект №5495 про paperless, який передбачає цифровізацію всіх публічних послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь