1.Впровадження інформаційної системи “SMART-портал” та веб-сервіс “Поіменне голосування депутатів” відповідають вимогам змін у статті 46 після частини сімнадцятої новими частинами такого змісту:
“18. Засідання ради транслюються у мережі Інтернет в режимі реального часу. Дані, що транслюються, вважаються інформацією, що підлягає обов’язковому оприлюдненню в розумінні Закону України "Про доступ до публічної інформації", зокрема, на веб-сайті відповідної ради, підлягають запису та безстроковому зберіганню даних запису на офіційному веб-сайті відповідної ради або з використанням іншого способу відкритого доступу до прямої трансляції такого засідання”
|
|
|
2. Впровадження інформаційної системи “SMART-порталу”, веб-сервіс “Поіменне голосування депутатів” та веб-сервіс “OPEN DATA” відповідають вимогам у наступних змінах:
- у частині десятій статті 47: «10. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії. Проекти порядку денного постійних комісій ради, висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".»
- у частині одинадцятій статті 59: «11. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування та додатки до таких актів підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування та додатки до них оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.»
|
|
|
3.Впровадження інформаційної системи “SMART-порталу” та веб-сервіс “OPEN DATA” відповідають вимогам у наступних змінах:
- доповнення статті 60 після частини дев’ятої новою частиною такого змісту: «10. Сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних (в машинозчитувальному форматі) на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та у Реєстрі об’єктів права комунальної власності територіальної громади на своїх веб-сайтах.»
|
|
|
4.Впровадження веб-сервісу “Реєстр майна та об'єктів комунальної власності” та веб-сервіс “Реєстр договорів” відповідають вимогам у наступних змінах:
- доповнення новою статтею 60-1 такого змісту: «Стаття 60-1. Інвентаризація об’єктів права комунальної власності територіальної громади
1. Для забезпечення достовірності даних про наявні об’єкти права комунальної власності територіальної громади виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у місті рад зобов’язані проводити кожні п’ять років суцільну інвентаризацію всіх об’єктів права комунальної власності територіальної громади.
2. Сільська, селищна, міська, районна у місті рада визначає посадову особу, відповідальну за проведення інвентаризації об’єктів права комунальної власності територіальної громади. До прийняття сільською, селищною, міською, районною у місті радою рішення про визначення посадової особи, відповідальної за проведення інвентаризації об’єктів права комунальної власності територіальної громади, такою особою вважається сільський, селищний, міський голова, голова районної у місті ради відповідної територіальної громади.
3. Результати інвентаризації об’єктів права комунальної власності відповідних територіальних громад вносяться до Реєстру об’єктів права комунальної власності територіальної громади та підлягають обов’язковому оприлюдненню на веб-сайті місцевої ради та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".»
|
|
|