Виконавчий комітет
Полонської міської ради територіальної громади
Хмельницька область, Шепетівський район
Офіційний сайт
40220859@mail.gov.ua
тел: 2-01-40; 0979110328

Термін подання заяв на отримання одноразової матеріальної допомоги ФОПам та найманим працівникам продовжено до 31 грудня

Дата: 23.12.2020 15:28
Кількість переглядів: 620

Для отримання одноразової матеріальної допомоги у розмірі 8000 грн необхідно заповнити електронну заяву через мобільний додаток порталу Дія за посиланням: https://cutt.ly/UhNDNsH

Заповнити заяву про отримання такої допомоги можуть ФОПи та наймані працівники ФОПів або юридичних осіб, основні види діяльності яких належать до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів (перелік КВЕД за посиланням https://cutt.ly/GhNGI17).

 Умови для найманих працівників юридичних осіб або ФОПів:

– нарахування роботодавцем ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;

– середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;

– найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

 Умови для ФОПів:

– станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;

– займається діяльністю понад 3 місяці;

– сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;

– якщо, ви не є одночасно найманим працівником.

Подати заяву можна лише в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або з використанням мобільного додатку «Дія».

Алгоритм отримання послуги на порталі

– авторизація на порталі Дія через кваліфікований електронний підпис;

– реєстрація/авторизація в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;

– у розділі «Послуги» вибрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП і найманим працівникам»;

– «Дія» автоматично перевіряє дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги;

– підтвердити поточне місце роботи;

– ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Отримати гроші можна тільки на особистий рахунок!

– відправити заповнену заяву, очікувати повідомлення про зарахування виплати в банк.

 Алгоритм отримання послуги у додатку «Дія»

– завантажити додаток «Дія», пройти авторизацію в додатку через Приват24, Monobank, або BankID.

– у розділі «Послуги» натиснути «Отримати допомогу».

– «Дія» автоматично перевіряє дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги;

– ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Отримати гроші можна тільки на особистий рахунок!

– заповнити заяву, чекати повідомлення про її обробку.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних